marți, 1 martie 2011

John Higgins este castigatorul turneului Welsh Open 2011


           Numarul 1 mondial John Higgins il invinge pe Stephen Maguire cu scorul de 9 la 6 si castiga Openul Galez editia 2011

           John Higgins reuseste astfel sa-si pastreze trofeul castigat si anul trecut la Newport si isi consolideaza pozitia 1 in clasamentul general mondial provizoriu cu 59320 de puncte, locul 2 fiind ocupat de galezul Mark Williams cu 55680 de puncte. Higgins isi mai trece in cont si un cec in valoare de £30,000.
    
          Dupa meci John Higgins a declarat: 

"Tatal meu a fost aici anul trecut si am avut o petrecere mare. Sunt sigur ca o sa avem inca o petrecere mare in aceasta seara cu familia si o sa sa tinem un toast pentru el acolo sus in cer. "

"A fost un final Fantastic. La scorul de 5-2 pentru el , imi amintesc de o lovitura de distanta la bila roz decisiva. Am ratat-o, si la felul cum juca el ma asteptam ca el sa continue dar am reusit sa fac 5-3, a fost un frame important."
"A trebuit sa sper ca Stephen va rata cateva lovituri si din fericire am reintrat in meci si am castigat cateva jocuri."

         Stephen Maguire a declarat si el dupa meci:

"Este prima mea finală de ceva timp, sunt fericit ca am jucat-o, chiar dacă am pierdut aici am jucat bine în această săptămână şi, poate, în următorul turneu voi juca si mai bine"
         
        Stephen Maguirea incasat si el in cec in valoare de £15,000.

        Urmatorul turneu de puncte va fi China Open  ce va incepe pe data de 28 martie 2011. Este ultimul turneu dinaintea Campionatului Mondial de snooker editia 2011.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu