luni, 6 septembrie 2010

Fara Higgins , fara Ronnie !


     Ronnie O'Sullivan se retrage din Shanghai Masters!
  
     Ronnie O'Sullivan a anuntat azi, ca se retrage din competitia Shanghai Masters din motive personale. O'Sullivan este campionul en-titre al Shanghai Masters, el reusind sa se impuna in finala din 2009 in fata chinezului Liag Wenbo.
     Ronnie O'Sullivan a declarat: " A fost o decizie foarte grea de luat, totusi am o familie foarte tanara si in acest moment vreau sa petrec mai mult timp liber cu familia. Imi pare foarte rau de fanii mei din China. Imi place sa evoluez in fata celor mai pasionati oameni din lume. Imi doresc sa revin in China cat mai curand."

     Dupa cum stiti numarul 1 mondial scotianul John Higgins nu participa nici el la acest turneu din China, deoarece cazul de asazis "meci trucat" in care acesta este implicat este in desfasurare dar aproape final, el fiind anchetat de o comisie speciala ce va da un verdict cat mai curand.
     Va fi oare acest turneu de snooker mai slab calitativ prin lipsa celor doi jucatori?

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu